Dobre strony niepełnosprawnego męża

Znajdowanie pozytywnych stron w każdej sytuacji, to znana i sprawdzona  metoda radzenie sobie z problemami.  I choć jej stosowanie nie jest łatwe, to jednak optymistyczne spojrzenie pozwala nabrać dystansu do trudnych spraw oraz pomaga szybciej pokonać kłopoty. Zmagając się z różnymi zmartwieniami, warto pamiętać, że bardzo często przydatnym orężem w walce  z nimi są żart i poczucie humoru. Dlatego śmiejmy się  codziennie, nie tylko w prima aprilis.

Pięć plusów niepełnosprawnego męża (z mojego punktu widzenia)

😉 Zawsze mam go na oku i  nie muszę się obawiać  żadnych skoków w bok ani niekontrolowanych wyjść z kumplami na piwo.

😉 Czeka na mnie w domu z ogromnym utęsknieniem i zawsze bardzo się cieszy z moich powrotów.

😉 Jeśli chcę, by zwrócono na mnie uwagę, wystarczy zabrać ze sobą męża i mam gwarancję, że wszyscy nas zapamiętają. Mój mąż zdecydowanie wyróżnia się w tłumie.

😉 Niepełnosprawny mąż uwalnia pokłady ludzkiej życzliwości. Kiedy jesteśmy poza domem, zawsze spotykamy się z pomocą i sympatią innych osób. Dzięki  mężowi nie tracę wiary w ludzi, a to pomaga zachować optymizm.

😉 Dzięki mojemu mężowi nie muszą chodzić na siłownię. Codziennie w domu mam niezły trening, a efektem jest dobra kondycja i szczupła sylwetka.

Na koniec kilka dowcipów małżeńskich:

Żona uspokaja męża, który ma depresję i grozi samobójstwem:
– Kochanie, przecież masz po co żyć! Auto niespłacone, meble niespłacone, a dom ledwie w połowie!

W sypialni żona mówi do męża:
– Przestań się wiercić i śpij wreszcie!
– Ta mucha jest nieznośna.
– Ale przecież już dawno ją złapałeś
– Tak, ale teraz nie mogę oderwać myśli od bzykania.

Lekarz pyta nieco zdziwiony:
– Nie zauważyła pani, że mąż miał zawał?
– Nie – odpowiada żona – ale trochę mnie zdziwiło, kiedy po dwudziestu pięciu latach naszego małżeństwa po raz pierwszy szepnął do mnie: „Aniu, moje serce.”

5 uwag do wpisu “Dobre strony niepełnosprawnego męża

  1. slommy

    bardzo przyjemnie sie czyta Panstwa wpisy. Prawdziwa Milosc. w calym tym szambie internetu i medialnej papce to co wazne i kluczowe jest spychane na margines :/

  2. Kamil J.

    Pieknie napisane, sam przechodze trudniejsze chwile w tym momencie i naprawde milo jest przeczytac tak pozytywny wpis z samego rana 🙂

  3. ewsk

    Nigdy nie przestanie zadziwiać mnie fakt, że to właśnie osoby mające cięższe w życiu chwile potrafią rozsiewać dookoła życzliwość i pogodę ducha. Wyjątkowa cecha 🙂

Skomentuj

