Nasze nowe hobby

Niecałe pół roku temu odkryłam coś, co stało się naszym nowym hobby. Ale po kolei.
Lubię czytać książki o Stanach Zjednoczonych, interesuję się geografią i historią tego kraju. Pomyślałam, że fajnie byłoby mieć stamtąd jakieś widokówki. Zaczęłam szukać w internecie, gdzie można kupić kartki z USA i trafiłam na blog dotyczący Postcrossingu. Okazało się, że istnieje serwis społecznościowy (Postcrossing), którego członkowie wymieniają się pocztówkami.

Razem z Pawłem zarejestrowaliśmy się i założyliśmy nasz wspólny profil (dzięki pomocy naszego syna poszło to łatwo i szybko ;)) Na początku można wylosować maksymalnie 5 adresów. Właśnie: nie wybieramy, tylko losujemy! Jest tu element niespodzianki – dokąd trafią nasze kartki? My wylosowaliśmy na początku trzy: do Rosji, do Niemiec i do USA!  Kiedy  pierwsza kartka zostanie odebrana i zarejestrowana w serwisie, wtedy ktoś inny może wylosować nasz adres. I tu jest drugi element niespodzianki: nie wiemy skąd i od kogo otrzymamy pocztówkę. Bardzo nam się ta idea spodobała i wkrótce wciągnęła. Po pięciu miesiącach bycia „postcrosserami” mamy już 34 kartki!

1a-shawns

To jest pierwsza pocztówka, którą otrzymaliśmy.

6 uwag do wpisu “Nasze nowe hobby

  1. Marta

    Świetna sprawa! Nie sądziłam, że coś takiego istnieje. Dobry sposób na poznanie ciekawych miejsc, nawet jeśli tylko na pocztówce 🙂 Dziękuję, planuję skorzystać!

Skomentuj

